Obserwatorzy ♥

24 maja 2011

Siemaneczko ;* ♥

Czeeeeeść <3 Dzisiaj dzień był nawet spoko =) Miałam 6 lekcji i nie miałam polaka! Yeey :) Jutro za to nie mam matematyk i idę na 3 lekcję (9:50) Ohh...przynajmniej się wyśpię :D Jutro mam sprawdzian z historii, z którego muszę dostać 5, jak dostanę to wtedy będę mieć na koniec 5 ^^. Dzisiaj po szkole poszłam z koleżanką do pasmanterii. Pan który tam pracował śmiał się z nas, (a bardziej ze mnie) bo strasznie głośno mówiłam " Ale brzydki ten kolor!" Bosz...ale było :D W końcu kupiłam 10 kolorów ;* 
 Od lewej: 
- żółty 
- jasny pomarańczowy 
-biały
-czarny
-jasny niebieski
-fioletowy
-ciemny różowy
-jasny fioletowy
-ciemny niebieski 
-morski 

Jutro mam zamiar się nauczyć ich robić =) Mam nadzieję że mi się uda :D

Tak dzisiaj wyglądałam =)
Białe spodenki do kolan i różowo bluzka na ramiączka ;)

Spodenki- butik 39,99 zł
Bluzka- butki 49,99 zł 
Do tego miałam fioletowe trampki z coverse( nie za kostkę ) za chyba 159,99 zł =)

Tu macie taką fotkę z weekendu :D


Jak macie jakieś pytanie czy coś możecie pisać mi je w komentarzach, ja na nie na pewno odpowiem =)
Ps. Dziękuję za tak miłe komentarze ;**

Byee ;*

7 komentarzy:

  1. TRZYMAM KCIUKI ZA NAUCZENIE SIĘ ROBIENIA BRANSOLETEK ;p na pewno dostaniesz 5 :) powodzenia < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę się nauczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja lubię robić bransoletki z muliny :D fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja umiem robić . : ) Mam takie same spodniee . ♥
    @Piegusek_x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo uwielbiam takie bransoletki , ale też robić ich nie potrafię ;D Powodzenia na historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko !! ;] Chcę cię tylko powiadomić że twój blog został przezemnie wyróżniony ;] I Dodany do konkursu ;* O wszystkim dowiesz się na moim blogu ;D http://opowiadaniejb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń