Obserwatorzy ♥

22 maja 2011

Pierwsza notka ♥

Siemka ♥ Nazywam się Monika, mam lat 13 :) Mieszkam w Warszawie ♥ Na razie to tyle :p  Założyłam tego bloga, bo chciałam się z kimś podzielić moim szalonym życiem :) Inspirację na tego bloga dała mi @balonowyduszek :) Tu macie jej blog:  http://balonowyduszek.blogspot.com/ . Może niektórzy z Was kojarzą mnie z TT :) @LovessBieebs :) A może i nie kojarzycie :D. Notki będę dodawała codziennie( Tak chociaż sobie to wyobrażam :D) No więc to tyle Znajdziecie mnie też na facebooku, formspringu, YouTubie i Twitterze :) Wszystkie te linki macie obok :D Na pierwszą notkę to tyle :) 


Bye ;* ♥ 

9 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie ;) czekam na kolejne wpisy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faajnieee <3 Fanka Justinaaa mmm <33
    I oczywiście, że Ciebie kojarzymy !
    Takieej osoby nie da się nie kojarzyć <333
    Szybko pisz drugą notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, ze kojarzę.. Może być ciakawie.. ;) Czekam na nową..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :D zapraszam do mnie yeah3xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mhmmm zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Podoba mi się wygląd :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że kojarzę ;)
    Tak, wystrój zajebisty :)
    A blog też niczego sobie ;*
    Będzie ciekawie ;D
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiście się zapowiadaa : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog nie mogę się doczekać dalszych wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń