Obserwatorzy ♥

23 maja 2011

Cześć! :)

Siemka! ;* Co tam u Was słychać.? U mnie...sama nie wiem... teraz strasznie dużo kartkówek. sprawdzianów i latań za nauczycielami by podwyższyli ocenę, ale to NORMALKA pod koniec roku szkolnego :) Prawda? :D Dzisiaj miałam niezapowiedzianą kartkówkę z przyrody ;// Byłe dwa zadanie, jedno zrobiłam dobrze, a drugie wgl od rzeczy ;// Może będzie 4. Mam nadzieję :) Już po mało nauczyciele wystawiają oceny...z historii mam 4/5, a z przyrody 4 no i z WF oczywiście 6 ^^. Chociaż to mi podciąga średnią :) No dobra koniec o tej szkole. Teraz dodam moje zdjęcie :)



Tak to ja =)


Jutro mam aż 6 lekcji ;/ za to w środę mam na trzecią lekcję i do 14:15 :) .
Mam do Was takie małe pytanie :) Co chcielibyście zobaczyć w następnych notkach? :) Proszę odpowiedzcie to dla mnie baardzo ważne =)  

Byee ;*

10 komentarzy:

  1. oj tak pod koniec zawsze jest zapierdziel..
    fajna fotka buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam jutro 7 lekcji :D Ja bym chciala zobaczyć hyyym... nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ja jutro mam do 15.10 ;P
    Śliczna jesteś <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem coś o tym, uhh to poprawianie ocen xD

    OdpowiedzUsuń
  5. pod koniec zawsze jest zapierdziel że bania mała. Ja też mam straszny tydzień, klasówka na klasówce.. i to jeszcze nie kartkówki tylko KLASÓWKI. Prawie codziennie są.

    OdpowiedzUsuń
  6. No koniec zawsze jest najgorszy xD
    Śliczne zdjęcie;)
    Ja bym chciała zobaczyć w następnej notce..
    Hmm...
    Coś o twoich przyjaciołach, ubraniach na co dzień i chyba tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie jest świetnie. Do twarzy ci w tych okularkach ;* A co do następnych notek to pisz poprostu o sobie, swoich pasjach itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś Belieberką, więc polecę ci mojego bloga : www.justin-bieber-my-dream-boy.blog.onet.pl
    Będziesz na zlocie w Łodzi ?? Autorki bloga na pewno będą ; P Czadowy blog. Pozdrawiam Susann1023

    OdpowiedzUsuń
  10. oj cos wiem o tym : zapierdziel ; /łaaadna fota ; * :)

    OdpowiedzUsuń