Obserwatorzy ♥

1 czerwca 2011

:[

Siemka ;*
Nie było mnie od 26 maja. Przepraszam za to, ale miałam dużo spraw na głowię, testy sprawnościowe do gimnazjum podciąganie stopni na koniec roku :[ Ale już jest lepiej :] Nie będę opisywać wam tych wszystkich dni, opiszę tylko dzisiejszy :] Dzisiaj miałam Dzień Sportu, miał być na boisku, ale w końcu odbył się na Sali gimnastycznej! ;/ Była straszna duchota! ;/ Na dworze jest już strasznie gorąco boję się co będzie  w wakacje! :O Dzisiaj na szczęście jadę na basen ;* Popływam sobie trochę :D I przy okazji schudnę  ; ) Muszę schudnąć do wakacji :p  Dzisiaj nie dodam żadnego zdjęcie…tam wiem jeste ciotą :D Ale nie mam żadnych nowych zdjęć bo nie miałam czasu ich zrobić. Następna notka pojawi się pewnie w piątek bo jutro mam trening do wieczora. Więc do zobaczenie w piątek ;**

Ps. Dziękuję za ponad 500 odwiedzin mojego bloga ;* Kocham Was! <3
Ps.2.  Dzisiaj 1 czerwca więc Dzień Dziecka! Składam Was najwspanialsze życzenia <3 ;**

Byee ;*

2 komentarze:

  1. maskara z tą szkoła ;// i pisz tutaj teraz cz esciej ;*** i informuj mnie ;p xd na blogu moim :) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam do obserwowanych! dodasz też?<3

    OdpowiedzUsuń